Čo robiť:
- Pochopte platformy, ktoré budete používať. Napríklad Twitter je menej vizuálny ako Instagram, preto je potrebné prispôsobiť obsah obom sieťam.
- Použite žargón a tón, ktorý sa viaže na každú sociálnu platformu. Facebook je neformálna sieť, na Instagrame používajte hashtags, na Twitteri buďte struční. Sledujte lídrov a ľudí, ktorými sa v podnikaní inšpirujete, a dozviete sa, ako propagujú seba aj svoj podnik.
- Používajte obľúbené gurmánske #hashtagy, ktoré sú relevantné k vašim pokrmom, napríklad #instagood #chefs #foodphotography #dennaponuka. Ľudia tak ľahšie nájdu vaše jedlo.
- Vytvorte totožnosť svojho priestoru. Začnite prostredníctvom hashtagu so svojím menom podniku, #menovashopodniku.
- Silná značka musí mať jasnú identitu a všetko ostatné musí byť v súlade. Kreativita je dôležitá, ale vzhľad a pocit vašej značky by mal prechádzať všetkými obrázkami a príspevkami.
Čo nerobiť:
- Ovládať sociálne médiá sám. Sledovať a pozorovať, ako ostatní podobní vo vašom odbore kopírujú vašu šablónu sociálnych médií
- Písať dlhé príspevky. Pamätajte si, že všetko musí byť krátke, inteligentné a príjemné. Rovnako ako vy – nikto nemá dosť času.
- Nadbytočné používanie #hashtagov.
- Ignorovanie ľudí, ktorí vašu prácu majú radi. Sociálne médiá sa nazývajú sociálnymi kvôli svojmu dôvodu – takže udržujte konverzácie s existujúcimi aj budúcimi zákazníkmi.
Odoberajte newsletter
Zaregistrujte sa a získajte tak aktuálne informácie zo sveta gastronómie. Zašleme vám praktické informácie ako najnovšie predpisy a regulácie, informácie o súťažiach a inšpiratívne filmy a články vytvorené kuchármi z celého sveta. Nenechajte si to ujsť!