Menu

Čo robiť:

  • Pochopte platformy, ktoré budete používať. Napríklad Twitter je menej vizuálny ako Instagram, preto je potrebné prispôsobiť obsah obom sieťam.
  • Použite žargón a tón, ktorý sa viaže na každú sociálnu platformu. Facebook je neformálna sieť, na Instagrame používajte hashtags, na Twitteri buďte struční. Sledujte lídrov a ľudí, ktorými sa v podnikaní inšpirujete, a dozviete sa, ako propagujú seba aj svoj podnik.
  • Používajte obľúbené gurmánske #hashtagy, ktoré sú relevantné k vašim pokrmom, napríklad #instagood #chefs  #foodphotography #dennaponuka. Ľudia tak ľahšie nájdu vaše jedlo.
  • Vytvorte totožnosť svojho priestoru. Začnite prostredníctvom hashtagu so svojím menom podniku, #menovashopodniku.
  • Silná značka musí mať jasnú identitu a všetko ostatné musí byť v súlade. Kreativita je dôležitá, ale vzhľad a pocit vašej značky by mal prechádzať všetkými obrázkami a príspevkami.

 

Čo nerobiť:

  • Ovládať sociálne médiá sám. Sledovať a pozorovať, ako ostatní podobní vo vašom odbore kopírujú vašu šablónu sociálnych médií
 
  • Písať dlhé príspevky. Pamätajte si, že všetko musí byť krátke, inteligentné a príjemné. Rovnako ako vy – nikto nemá dosť času.
  • Nadbytočné používanie #hashtagov.
  • Ignorovanie ľudí, ktorí vašu prácu majú radi. Sociálne médiá sa nazývajú sociálnymi kvôli svojmu dôvodu – takže udržujte konverzácie s existujúcimi aj budúcimi zákazníkmi.

 

Produkty
Recepty
Inšpirácie šéfkuchára
Menu