Odvtedy bola misia Thomasa Liptona šíriť optimizmus vo svete prostredníctvom výroby bežne dostupného kvalitného čaju. Pomocou sloganu "Priamo z čajovej záhrady do čajovej kanvice" premenil čaj na populárny nápoj pre každého. V roku 1909 úspešne predával čaj v Európe, Japonsku a Spojených štátoch a toto bolo korunované otvorením prvého zariadenia na balenie čaju v New Yorku.

V roku 1964, kedy sa značka Lipton stala globálnou značkou, Sir Thomas uviedol ľadové čaje na trh v Spojených štátoch a v roku 1978 aj v Európe. V roku 1992 začali Lipton a Pepsi-Cola spolupracovať s USA, aby dodávali aj ostatným častiam sveta ľadový čaj.

Spoločnosť Lipton vynakladá všetko úsilie na zabezpečenie trvalo udržateľného rozvoja obchodu s čajom a od roku 2010 všetky čaje Lipton predávané v Európe pochádzajú z udržateľných certifikovaných fariem spoločnosti Rainforest Alliance.

Doteraz pokračujeme v poslaní sira Thomasa Liptona, ktorý zahŕňal poskytovanie Lipton čaju spotrebiteľom po celom svete. Vďaka nemu je Lipton v súčasnosti poprednou čajovou značkou, ktorá sa predáva vo viac ako 150 krajinách sveta.