Menu

V období neistoty je dôležitá silná komunita. Kuchári a reštauratéri v Severnej Amerike zdieľajú príklady úpravy svojich služieb s cieľom zvýšiť transparentnosť pre svojich hostí a udržiavať svoje  prevádzky v chode. Zostavili sme zoznam niektorých týchto významných  opatrení:

1. Buďte informovaní

Ide o nestabilnú situáciu a krajiny, štáty, provincie a miestne samosprávy implementujú stratégie vhodné pre ich komunity. Je dôležité vedieť, kde získate najaktuálnejšie informácie, ktoré ovplyvňujú vaše podnikanie. 

2. Dezinfekcia

Vymenujte zodpovedného zamestnanca za každú zmenu a monitorujte, či tím pri manipulácii s potravinami rešpektuje a aplikuje osobitné opatrenia.3

3. Bezpečnosť zamestnancov

Pravidelne kontrolujte seba aj zamestnancov a ubezpečte sa, že nemajú pocit, že musia ísť do práce, ak sa necítia dobre; je v poriadku zostať doma.

4. Oslovte hostí

Povedzte im, že ste otvorení a prijímate opatrenia na zaistenie ich bezpečnosti, kontrolu svojej prevádzky, dezinformácie sa môžu šíriť rýchlo.

5. Podporujte životné prostredie

Eliminujte dotykové obrazovky, vytvorte viac priestoru odstránením niekoľkých stolov v súlade s doporučenou vzdialenosťou sociálneho odstupu.

6. Zvážte donášku

Ak donáška ešte nie je súčasťou vašej prevádzky, pridajte si túto službu a povzbuďte obsluhu, aby sa na tejto službe aktívne podieľala.

7. Curbside pickup (vyzdvihnutie tovaru priamo do auta)

Aj keď máte povolenie prevádzkovať jedáleň s malými prerušeniami služieb (uistite sa, že rozumiete súčasným pokynom miestneho orgánu), mnohí z vašich hostí môžu mať pri jedle nepríjemné pocity. Ponúknite im možnosť vziať si jedlo so sebou do auta. Ak máte online objednávaciu platformu, určite člena personálu, ktorý ju bude vybavovať.

8. Zjednodušte svoju ponuku

Držte sa svojich najlepších overených pokrmov, odložte špeciálne jedlá na neskôr, to vám vytvorí priestor na nevyhnutné zníženie počtu zamestnancov a zníženie zásob.

9. Rodinný štýl - prehodnoťte svoje menu

Aké jedlá a prílohy môžete nakombinovať, ktoré môžu byť servírované pre 2,4, 6 a 8 ľudí? Ponúknite ich na doručenie alebo na vyzdvihnutie.

10. Odstráňte samoobslužné priestory

Žiadne prísady na dochutenie, bufety alebo šalátové bary; ak ich potrebujete, personalizujte ich alebo ich presuňte do kontrolovateľných porciovaných balení.

11. Ponúkajte zľavy na darčekové karty

S dátumom použitia karty v budúcnosti. Odmeňte zákazníkov, ktorí vás často navštevujú,  darčekovými kartami, oslovte štamgastov a poďakujte im za ich lojalitu.

12. Prehodnoťte svoj dodávateľský reťazec

Problémy môžu nastať aj z dôvodu nedostatku personálu v sklade alebo u vodičov vašich distribútorov. Zistite, či môžete zmeniť deň doručenia alebo znížiť množstvo objednaného tovaru. Požiadajte o upozornenie zo strany dodávateľov, ak by ich zásoby boli ovplyvnené oneskorením dodávok, aby ste mohli včas upraviť svoje menu.

13. Ekonomické zdroje malých podnikov

Buďte oboznámení  kde hľadať informácie o dôležitých opatreniach a zdrojoch, ktoré môžu pomôcť pri udržaní vášho podnikania v prípade narušenia peňažných tokov.

 

Produkty
Recepty
Inšpirácie šéfkuchára
Menu