Rozhovor v kuchyni | Časť 4
Je dôležité nesplynúť v mase gastronomických zariadení! Dnešná ponuka je veľká a holistická. Potrebujete upútať pozornosť, aby ste presvedčili vašou kuchyňou. Gavin a Oli hovoria o svojom pohľade.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.

Čo robíte, aby ste odlíšili svoju firmu od konkurencie?
Oli: "Sme celkom jedinečnými podnikateľmi, pretože sme výlučne vegetariánsky podnik a používame tradičné, autentické suroviny, ktoré nie sú tak ľahko dostupné širokej verejnosti. Máme tendenciu byť doslova hlasní a vplyvní na sociálnych médiách, neustále sa zaoberajúcimi verejnosťou a potenciálnymi zákazníkmi, a to ako online, tak aj v našich prevádzkach. Naše jedlo je unikátne a špeciálne a to preto, že zákazníci majú záujem vyskúšať niečo, čo ešte nikdy predtým nemali."
Čo robí váš potravinový koncept výnimočný a prečo je to tak úspešné?
Gavin: "Ak chcete urobiť skutočne dobrý burger - alebo naozaj dobré niečo - musíte skutočne chcieť urobiť naozaj dobrý burger. Zapálenie, vášeň, viera a nekonečné nadšenie a skutočne tvrdá práca s rovnako zmýšľajúcimi spolupracovníkmi, ktorí prinášajú celý rad rôznych zručností na stôl, je presne to, čo urobilo Burgeracov Burgershack tým, čím je. "
Oli: "Po prvé, máme jedny z najnižších cien na ulici potravinovej scény, čo je pre nás výborné, pretože ľudia nás vnímajú ako "občerstvenie" a radi si kúpia naše porcie rovnako ako niečo iné od iného predajcu. Radi sami seba vidíme ako malé, ekologicky rastúce podnikanie a zostávame spätí so zákazníkmi aj online aj na našich stánkoch. Smažené jedlá sú skvelé na to, podeliť sa s nimi a jesť ich počas chôdze. "
Máte potlačené logom nejaké obaly?
Gavin: "Áno, robíme to. Vytlačený nepriepustný papier, gumové papierové poháre na hranolky, značkové jednotlivo zabalené vlhčené utierky!"
Oli: "Značkujeme všetok náš mastnote odolný papier,na ktorý sa podáva naše jedlo. Nielen že to pomáha vášmu jedlu, aby vyzeralo štruktúrovanejšie a profesionálnejšie, ale tiež slúži aj ako ďalší propagačný nástroj, keď si naši zákazníci robia fotografie a uverejňujú príspevky na Instagram alebo Facebook atď. Taktiež nosíme a predávame značkové oblečenie Oli Baba, ktoré je veľmi obľúbené."
Čo si myslíte, akú odlišnosť robí logo a budovanie značky vo vašom podnikaní?
Gavin: "Ľudia uvidia vaše logo a identitu značky skôr, ako ochutnajú vaše jedlo. Musí to byť pozývajúce, priateľské a reprezentujúce kvalitu toho, čo robíte. Je to všeobecne známe – ľudia posudzujú knihy vďaka ich obalom. Takže je dôležité mať pekne vyzerajúcu značku. Môže vás to odlíšiť medzi ľuďmi, ktorí prichádzajú do vášho stánku / navštívia vašu reštauráciu - alebo nie."