1. Zvoľte menu, ktoré sa doručuje jednoducho
Nie je nič horšie než čakať 30 minút na zvädnutý šalát, navlhnuté pečené kurča alebo studenú ryžu.
Predíďte sklamaniu vašich zákazníkov a ponúknite im pokrmy, ktoré dobre znášajú cestu ako napríklad tieto Šišky so slaným vajíčkovým krémom.
2. Používajte lákavé fotografie
Pritiahnite pozornosť zákazníkov prostredníctvom dobre osvetlených fotografií s jednoduchými pozadiami, ktoré vaše pokrmy zvýraznia.
Upravujte profesionálne, ale neustále však dbajte na to, aby ste zobrazili verne to, čo dostane váš zákazník.
3. Používajte správne baliace materiály
Prvá dojem robí veľa a preto je životne dôležité, aby boli vaše jedlá doručené v kvalitných baliacich materiáloch, ktoré sú nepriepustné, ľahko sa otvárajú a zachovávajú dobrý vzhľad a chuť pokrmov aj počas prepravy.
Nezabudnite pridať na balenie vaše logo alebo pribaliť servítky s vašim logom, aby ste spropagovali svoju značku!
4. Spolu s vašimi donáškovými partnermi ponúkajte špeciálne akcie
Spolupracujte s cieľom zvýšiť viditeľnosť vášho podniku. Spoločnosť QQ Rice sa napríklad spojila s tímom USF s cieľom ponúkať exkluzívny nápoj – tamarindový čaj - online. Spoločnosť zároveň ponúkla donášku zadarmo a zľavy prostredníctvom GrabFood, čo zvýšilo odbyt až deväťnásobne.
5. Doručujte promptne a presne
Samotní vaši zákazníci o vás budú hovoriť v dobrom, ak budú spokojní s vašim jedlom a službami. S dobre zorganizovanou kuchyňou dokážete odovzdať kuriérom to najčerstvejšie jedlo včas, takže si zákazníci budú chcieť objednať od vás znova.
Skráťte časy prípravy a získajte maximálnu chuť pomocou produktov UFS ako je napríklad omáčka Knorr Omáčka Demi Glace 1,1kg