Rozhovor v kuchyni | Časť 2

Tipy našich šéfkuchárov na zlú recenziu.

Gavin a Oli: Ako zvládnuť zlú recenziu

00:00

Je dokázané, že udržiavanie pozitívnych recenzií na veľkých web stránkach, ako sú Yelp a TripAdvisor, bude rozvíjať vaše podnikanie a udrží vašu reštauráciu plnú. Uistite sa, že zaobchádzate so zákazníkmi spravodlivo a poskytujete gastronomický zážitok, na ktorý ste hrdý, a dostanete pozitívne recenzie od svojich zákazníkov.

Ale vedzte, niekedy nemôžete potešiť každého zákazníka a keď dostanete zlú recenziu, urobte všetko najlepšie ako viete, aby ste profesionálne reagovali. Ak mal zákazník nepríjemnú skúsenosť, pokúste sa vykúpiť tým, že im ponúknete zľavnené jedlo alebo inú kompenzáciu, aby ste ich priviedli naspäť a uviedli na správnu mieru. Povzbudzujte svojich zákazníkov, aby odovzdali pozitívne recenzie, a požiadali ich priamo. Môžete to urobit tak, že hostí vyzvete otázkou v menu, na tabuli atd.: „Chutil vám burger? Zdieľajte svoje skúsenosti so svojimi priateľmi alebo uverejnite recenzie na našej facebookovej stránke.” Pravidlo je: Čím viac šumu, tým lepšie.

Aké sú vaše tipy pre kuchárov, ktorí dostali zlú recenziu?

Tipy našich šéfkuchárov na zlú recenziu.

Gavin:     

"Pokúste sa zostať pokojný. Prečítajte ju nahlas kolegovi alebo niekomu na kom vám záleží, aby ste ju dostali von zo seba a potom sa pokúste zabudnúť na recenziu na jeden alebo dva dni. Potom, iba ak stále cítite, že to vyžaduje vašu reakciu, mali by ste napísať uváženú odpoveď."

Oli:         

"Vezmite ju do úvahy, rešpektujte názory ľudí a pouvažujte, ako sa môžete nabudúce zlepšiť. Rešpektujte ich názor, pracujte s ním a naučte sa vďaka nim zlepšovať."

kompenzáciu