
Sociálne média - založenie účtov
Zistite, prečo zvolenie správnej platformy - či už Instagramu, Facebooku alebo TikToku - je kľúčom k úspešnému marketingu v sociálnych médiách pre reštaurácie. Zároveň sú dôležité kľúčové prvky profilu účtu, ktoré potrebujete na interakciu s potenciálnymi zákazníkmi.

Tvorba obsahu
Od inšpirácie obsahom konkurencie až po to, prečo môžu špeciálne funkcie, ako sú napr. livestreamy na Instagrame, dobre fungovať aj pre reštaurácie. Toto video pomôže vašej reštaurácii uspieť v sociálnych médiách.

Čo (ne)robiť na sociálnych sieťach
Výkonný šéfkuchár UFS David El Bitar a ďalší odborníci vám povedia o dôležitosti používania hashtagov a ďalších jednoduchých pravidiel. Dozviete sa, prečo by ste sa mali vyhnúť nadmernému zverejňovaniu príspevkov a mnoho ďalšieho.

Propagácia na sociálnych sieťach
Digitálny marketing je skvelý spôsob, ako môžu reštaurácie informovať ľudí o svojom novom menu, súťažiach a zľavách. Zistite, prečo by platenie niekomu za tvorbu príspevkov a kvalitné fotky mohli nalákať viac hostí do vašej reštaurácie.

Ako zvýšiť počet sledujúcich na sociálnych sieťach
Kuchári, ako je Joanne Gendrano z UFS, a odborníci na sociálne médiá zdieľajú svoje tipy ako reštaurácia môže získať viac sledujúcich. Taktiky zahŕňajú zverejňovanie príspevkov každý deň v rovnakom čase a odpovedanie na všetky komentáre zákazníkov.