Sociálne média - založenie účtu
Zistite, prečo zvolenie správnej platformy - či už Instagramu, Facebooku alebo TikToku - je kľúčom k úspešnému marketingu v sociálnych médiách pre reštaurácie. Zároveň nezabudnite, že sú dôležité kľúčové prvky profilu účtu, ktoré potrebujete k interakcii s potenciálnymi zákazníkmi.
Ako vytvoriť kvalitný obsah na sociálne siete
Toto video pomôže vašej reštaurácii či gastro podniku uspieť na sociálnych sieťach - od inšpirácie obsahom pripravovaným vašou konkurenciou až po to, prečo môžu špeciálne funkcie, ako sú livestreamy a videá na Instagrame, dobre fungovať pre reštaurácie a gastro podniky. Vytvárajte kvalitný obsah na sociálnych sieťach, ktorý si vaši zákazníci zamilujú!
Čo (ne)robiť v sociálnych médiach / na sociálnych sieťach
Tu sú jednoduché pravidlá pre prezentáciu vašej reštaurácie v sociálnych médiách. Výkonný šéfkuchár UFS David El Bitar a ďalší odborníci vám povedia o dôležitosti používania hashtagov, o tom, prečo by ste sa mali vyhnúť nadmernému zverejňovaniu príspevkov a mnoho ďalšieho.
Propagácia na sociálnych sieťach
Digitálny marketing je skvelý spôsob, ako môžu reštaurácie informovať ľudí o svojom novom menu, súťažiach, zľavách a špeciálnych akciách. Zistite, prečo by platenie za tvorbu príspevkov na sociálne siete, kvalitné fotky a videá mohli dostať viac hostí do vašej reštaurácie.
Ako zvýšiť počet sledujúcich na sociálnych sieťach
Kuchári, ako je Joanne Gendrano, a odborníci na sociálne médiá z UFS zdieľajú svoje tipy na získanie viac sledujúcich (fanúšikov). Taktiky zahŕňajú zverejňovanie príspevkov každý deň v rovnakom čase a taktiež vaše odpovede/ reakcie na všetky komentáre zákazníkov.