1. Vylepšite si svoju digitálnu prezentáciu

Podniky s úplným profilom "Moja firma" v službe Google majú takmer dvojnásobne vyššiu pravdepodobnosť, že ich zákazníci budú považovať za renomované, a aj preto ich budú viac navštevovať. Preto optimalizujte digitálnu prezentáciu svojej reštaurácie tak, aby vás potenciálni zákazníci našli vo vyhľadávaní hneď na prvom mieste - počnúc službou Moja firma v službe Google. 

2. Uistite zákazníkov o dokonalej hygiene vášho gastro podniku

Bzez ohľadu na to, v akom štádiu je uvoľňovanie vládnych nariadení, myslite na to, že zákazníci stále hľadajú informácie o bezpečnosti a hygiene v podnikoch. Ich obavy nezmizli, preto sa uistite, že je u vás všetko v absolútnom poriadku, že ste prijali všetky preventívne opatrenia, aby ste zabezpečili čistotu riadu a kuchyne a že vaše suroviny alebo podávané jedlo sú v poriadku. A to aj v prípade, že si zákazníci berú jedlo so sebou. Užitočné tipy nájdete tu

3. Zmrzlina je vždy dobrý nápad

Je vedecky dokázané, že zmrzlina robí radosť! Navyše, často ponúka dobré marže, takže na zmrzline môžete dobre zarobiť. Myslite tiež na to, že zmrzlina zohráva kľúčovú úlohu na každej rodinnej dovolenke alebo celodennom výlete - najmä v letných mesiacoch. Ak máte možnosť predávať túto pochúťku vo svojom podniku, choďte do toho. Čo by ste povedali na značku Algida

4. Dopyt po hamburgeroch

Hamburgery, už len preto, že tie najlepšie sú práve priamo z grilu, boli najviac prehliadaným a zanedbávaným jedlom, ktoré si ľudia počas lockdownu nechávali prinášať domov. A teraz si budú chcieť ich absenciu vynahradiť. Splňte ich želania a majte vo svojom jedálnom lístku hamburgery. Pre inšpiráciu si môžete pozrieť recept na klasický americký burger alebo špeciálny krevetový burger. Nezabudnite ani na vegetariánov. V neposlednom rade nezabudnite, že súčasťou dokonalého hamburgeru je správna omáčka

5. Nepodceňujte rastlinné jedlá

Pestrá ponuka, ktorá zahŕňa vegetariánsku a rastlinnú stravu, otvára vášmu podniku dvere širšiemu okruhu zákazníkov. Nehovoriac o tom, že sa dopyt po rastlinných jedlách v posledných rokoch zvyšuje a stáva sa trendom modernej doby a kuchyne. Ako zaobchádzať s vege ingredienciami a připraviť chutné a zdravé vegeteriánske letné jedlo?

Okrem toho môžete použiť aj vegánsku majonézu Hellmann's. Ako zaobchádzať s vege ingredienciami či aké korenia použiť na dochutenie vegeteriánskych a vegánskych pokrmov zistíte tu?

 

6. Zamerajte sa na prezentáciu potravín

Prieskumy ukazujú, že pekne odfotené jedlá môže zvýšiť návštevnosť gastropodnikov a predaj jednotlivých jedál až o 30 %. Je zrejmé, že prezentácia a komunikácia na sociálnych sieťach je pre reštaurácie a gastro podniky kľúčovým nástrojom na získanie a následné udržanie si zákazníkov. Ukážte im všetky novinky, bestsellery a limitované edície. Pozrite sa, ako správne používať sociálne siete a ako spravovať Facebook a Instagram. Na druhej strane sa tiež uistite, že viete, čo nerobiť na sociálnych sieťach

7. Donáška a rozvoz stále zohrávajú dôležitú úlohu

"Jedlo so sebou" zachránilo v roku 2020 mnoho gastro podnikov. A hoci zákazníci môžu teraz chodiť do záhradky a do vnútra reštaurácií, dopyt po doručovaní jedla domov alebo do kancelárií je stále vysoký.  Nezabudnite dať svojim zákazníkom vedieť, že máte výdajné okienko, alebo robíte donášku jedál. Okrem toho sa očakáva, že ľudia tento rok nebudú cestovať závratným tempom, ale budú si radšej užívať dovolenku doma, vrátane služieb, ako je donáška jedla. Nezanedbajte túto možnosť a uistite sa, že máte dostatok obalov na potraviny na dodávku jedál v lete.